Kristdemokraterna

Det sista partiet på den blå "sidan" som jag ska skriva om är Kristdemokraterna. Deras partiledare är Göran Hägglund. Göran och deras symbol ser ut så här:

Några av Kristdemokraternas åsikter är:
  • Inte så långa vårdköer och man måste max sitta 4 timmar på akuten och vänta på vård.
  • Unga människor och invandrare ska lättare få jobb.
  • Man ska få bestämma själv över sitt liv.
Kristdemokraternas åsikter tycker jag är så tråkiga. Det finns inget jag tycker är superbra eller dåligt. Man "fastnar" liksom inte för deras åsikter och tankar när man läser dom. Jag försökte förstå och vara intresserad men det gick inte för det var så tråkigt. Det känns som texten bara fortsatte i evighet och det stod fortfarande samma sak. Visst, jag tycker att åsikterna ovanför är ganska bra men tråkiga. De är ganska lika de andra partiernas åsikter, och de har inga "egna". Jag fick en känsla av att de vill att allt skulle vara perfekt som ett paradis. Det var typ inget " Det vill vi verkligen ändra på", det var mer som "Det är bra det tycker de andra så det tycker vi också, åh vad bra det ska bli. Vi håller oss till de "säkra" korten." Så tråkigt!
/Felicia :)
fakta från: www.kristdemokraterna.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0